- elin hissar&dissar



Höstens och vinterns bästa plagg tycker jag är stickade tröjor. Vilken längd det än är, dvs på armar och längden. Man kan både ha det då men ska vara finare genom att pimpa upp det med kanske en kjol eller fina smycken. Den funkar alldeles utmärkt till vardagen också då men bara kan dra på ett par jeans eller leggnings till. Nu under sommaren har jag haft endast en bh under och det är skitsnyggt även fast vissa tycker det är "slampigt". Men vill man så kan man lika väl ta ett linne under om man tycker att det känns bättre. Så stickade tröjor tycker jag är något  varje garderob ska innehålla!


den där tröjan ska bli mitt nästa tröjinköp och den finns på cheap monday för 399 kr



Detta regnväder är ju ganska omtala nu. Jag är en av de alla som vill dissa regnet. Eller sommarens väder överhuvutaget. Denna sommar har det inte varit bra väder alls.. Man har aldrig riktigt hunnit få sommarkänslan eftersom vädret inte varit bra alls. Jag fick ju mig en resa utomlands i början av sommaren men det räcker inte. Så de sista som är kvar av sommarlover nu hoppas jag att det blir lite bättre väder så att man faktiskt kan få vistat på stranden. Så nu ska jag hålla tummarna! sol ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0