- beautiful monster

Nu sitter jag här och kollar lite på iron man, nog för att jag sett den tv gånger förut. Juste nu vill jag bara gå och lägga mig för mitt öga kliar och så är jag förskyld. Hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk igen.

Idag blev det att sola ett litet tag med hann inte med det någon längre tid för jag var tvungen att göra salad. Annars har min kväll bestått av mat, prat, godis och en moppetur. När jag skulle åka och handla godis så tog jag moppen och när man tar av sig hjälmen är man ju inte direkt snygg och här i göteborg är det inte så många som kör moppe så jag var helt diffrent där.

Nu tror jag att sängen kallar men först ska jag tipsa! ;)


Juste någon som är sugen på att köpa en cykel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0