- Elin tipsar

Men innan jag gå och lägger mig så ska jag tipsa er om nellys söta sommarklänningar. Nu vet väl säkert dom flesta att nelly har väldigt fina kläder men jag gillar extra mcyket deras söta klänningar. Måste säga att deras priser är jätte bra, även fast jag är lite för snål för det också ibland. Tyvärr hann jag inte beställa några klänninger därifrån i år men frammåt så ska saker beställas. Så för er som inte brukar kolla på nelly.com tycker jag ska gå in och kolla på alla deras klänningar! Dom är helt klart värt sina priser. sweeet


där är några av dom jag tycker är snygga.. Jag hade önskat att dom fanns i min garderob ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

men dom brukar tyvärr vara för perfekta på bilderna, passar oftast inte..

2010-07-14 @ 01:14:24
Postat av: Anonym

det kan du har alldeles rätt i, jag har inte prövat beställa någon.. men det kan man nog ränka med om man beställer från internet.. men man får läsa kommentererna innan man beställer :)

2010-07-14 @ 11:33:47
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/
Postat av: amanda

jo man får ju det, och man kan alltid skicka tbka :)

2010-07-15 @ 01:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0