- förlåt bloggen...

...men nu är jag tillbaka efter en liten paus! kände att jag inte alls hade tid eller ork att skriva och jag vet att det är dåligt, förlåt elin för att du har fått stå för bloggandet helt och hållet i drygt två dagar... ♥

jag orkar inte berätta om mina tidigare dagar, men igår såg jag eclipse på bio, den var kind of awesome! Idag har jag varit på stan med emelie på dagen, hittade inte så mycket bara några pojkar utanför en kiosk som tiggde pengar till en twister, eller hur var det? ;) Sedan på kvällen åt vi på stan, en tacotallrik på dagobert och därefter drog vi till kvantum där vi köpte jordgubbar i väntan på marcus och albin. När dom kom chillade vi gärnet, haha nej men vi gjorde inget speciellt, eller ovanligt, haha.
vid tolv kom emelies far och hämtade oss på mjölkudden!

Nu ska jag lägga mig och kolla film, vi hörs imorgon.

puss



failad bild på mig, men inte på min sötnos elin! saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0