- funny things

Gårdags kvällen blev det lite ändringar på. Vi skulle ta en repris av onsdagskvällen men mamma sa att det skulle börja regna så vi hade picknik inne och kollade film. Vid halv elva var filmen klar så då åkte vi ut och cyklade lite. Vi stannade lite överallt och tog bilder, eller okej på typ ett ställe? Sen satte vi oss i norrahamn och pratade. Vi tog en tidig kväll så jag var nog hemma vid halv ett.

Jag vaknade kvart i tolv och det var inte riktigt som planerat.. Nu är jag alldelestrax klar efter att ha sått i min garderob typ en halv timme? ändå hittade jag inte den ultimata outfiten men.. Om ett tag kommer amanda och då ska vi åka in till stan så att han får byta ett par byxor och sen kanske hon ska klippa sig. Så vi får se vad som händer annars idag.


ultimata bilden, right amanda?!



gårdagens outfit typ?

älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0