- good girl

Denna dag känns det som att jag varit en hemma fru? imorse städade vi hur massa skåp och gjorde det fint, problemet var bara det att de var mitt förslag...? Sen satt jag ute och hade koll när barnen badade plus att jag duschade av dom efter det. När jag hade gjort det tvingade pappa mig att duka fram och hjälpa till med maten. Mitt i lagandet av maten så var pappa tvungen att åka iväg med oliver på snabbakuten för att få nån medicin för hans hosta. Nu har han varit borta typ två timmar och jag vet inte vart han tagit vägen. Under den tiden har jag bakat kärleksrutor och diskat.. visst har jag som varit duktigt idag? men jag får se till att hjälpa till mycket hemma för snart kommer emelie och då kommer det behövas mycket skjuts och hämtning så då får dom allt ställa upp!


min framtid? skulle inte tro det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0