- home sweet home

Fick en fråga angående veckans blogg och vi vet vem vinnaren är men vi fixar det ikväll. Är hemskt ledsen att det blev som det blev men det har varit mycket nu på sistone och vi har inte hunnit med. Det blev nog första och sista gången vi hade veckans blogg hehe.

Nu har jag anlänt hemma och har redan hunnit packa upp vilket brukar ta mist 2 dagar eftersom jag allt blir avbruten men idag har jag absolut inget planerat. Halv tolv ska jag iallafall vara på mammas jobb så ska vi gå ut och äta lite lunch, mysigt! Vad som händer sen vet jag inte riktigt men ska försöka få tag i någon som kanske vill komma in till stan men tyvärr så sover alla just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0