- it's crowded

När pappa och dom kom hem tog vi fram lite mat. Efter middagen åkte jag, pappa och oliver iväg och handlade vilket egentligen inte behövdes (bild kommer senare i inlägget..) När vi kom hem satte jag mig och kolla på sunes sommar som gick på tv, haha söt film! Vid halv 8 tiden slog vi på farsan som också var en bra film, älskar hans svenska! När filmen var klar slog vi direkt på fotbollen. Resten av kvällen har jag spenderat framför fotbollen. Höll på spanien men i början tvekade jag ganska mycket, men tro det elller ej så vann ju spanien smo dom flesta vet nu för tillfället?

nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, för imorgon tar pappa sin första dag på semestern så då blir det inte att sova..


något fullt kanske? hörde jag inte fel så ska vi handla imorong också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0