- just tjilli'N

Har precis suttit och kollade på john tucker must die. Har sett den förut men den är som söt så kollade på den igen. Tänkte kolla på avatar men kvalitén var sämst så jag stod inte ut. Alla tycker som jag är lite efter eftersom jag inte har sett den än, tycker inte det. Tyvärr är det nog så ändå.

Om 20 minuter slutar mamma och så ska hon handla och sen komma hem och göra lite mat. Får se var det blir men just nu är jag inte särskilt hungrig.

Kvällensplaner blir att ha myskväll med min efterlängtade elvira. Hennes träning börjar sju och så kommer hem efter det. Vet inte vad vi ska göra riktigt på våran myskväll men mysigt blir det iallafall, haha. Nu ska jag digga vidare med min musik tills maten kommer, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0