- rude boy

Dagen har varit jätte lugn sen vi kom hem. Det har inte varit någon höjdar väder så det har inte gått att sola vilket är synd. Juste nu är ulrica och linus och hämtar upp ulricas mamma på flygplatsen och hon ska vara här den här veckan därför att fritids har stängt och pappa och ulrica jobbar. Jag hade ställt in mig på att jag skulle få vara hemma alldeles själv och bara få sova ut och sola hela dagarna, men det ser inte ut att bli så nu. Som tur är kommer madde ner så då lär jag väl träffa henne nån dag eller kankse flera?

Just nu ångrar jag så himmla mycket att jag inte åka på språkresa. I veckan så kom en platschef från linköping till pappa och då började vi prata. Han berättade att hans flicka som var lika gamal som mig var på språkresa i malta (dit jag hade planer att åka.) Han berättade att hon var jätte nöjd. Hur tror ni det kändes? tänk att jag kunde ha varit på språkresa nu men det blev inte därför att jag inte fick med någon kompis. Jag känner att jag ska göra absolut allt för att få åka nästa sommar istället så nu tycker jag att någon av er kan  börja spara pengar och åka med mig. fatta bara vilken upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0