- stars are falling down

Emelies uppdatering är ju inte på topp, fast det hade jag inte räknat med.. förlåt emelie ♥ Nu har jag mat i magen och jag undrar nästan om jag håller på att spricka för att jag är så mätt. Var inte särskilt hungrig och därför blev det våfflor med jordgubbar och grädde. mums, inte får man klaga. Funderar nästan om jag ska slå på en film till för elvira kommer inte förän kring nio skulle jag tro. Tyvärr har jag inte bra att se, men får leta fram något.

Får se när nästa inlägg kommer, antingen blir det innan elvira kommer eller så blir det efter. Det beror på vad vi ska hitta på för något roligt.


jag har bestämt mig för att kolla starstruck ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0