- Stranden

Dagen har bestått av mycket sol eftersom det varit toppem väder idag, kring 30 grader. Imorse vaknade jag i tid och gjorde mig i ordning och åkte iväg och kollde när linus spelade fotboll. Det var meningein att oliver också skulle spela men han ville inte, istället så ville han gå och sätta sig i bilen där det var 100 grader. Vid tolv åkte vi ivåg till stranden i två timmar. På väg hem stannade vi och handlade glass och lite mat. Nu är jag hemma och har precis kommit in efter att ha legat ute på altanen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite plocka mat ikväll, trevligt.

Ikväll ska jag försöka lägga in en bild!


igår kväll innan jag gick och la mig så hittade jag inte min klocka för jag saknade den i mitt skåp. Jag letade och letade men jag hittade den inte. När jag hade lagt mig låg jag och funderar vart den kunde vara men jag kom inte på det så jag låg och funderade hur länge som helst. Imorse letade jag som en tok och frågade alla i huset men ingen hade sett den. Hittade den tillslut vart tror ni den var? självklart låg den i min sminkväska, pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0