- tidsfördriv

någon som:
någon som förstår dig: My best friends!
någon som du saknar: Hm.. min söte pojk?
något som du längtar efter: typ göteborg, gothia
någon som du hatar:
  ehh.. ogillar?

vem:
vem kramade dig senast: Marcus
vem pussade dig senast: en pojke!
vem ringde dig senast:  Elin
vem ringde du senast: Anton
vem var hemma hos dig senast; hm... jag kommer faktiskt inte ihåg
vem var du hemma hos senast: Pappas tjej, haha

har du:
har du några kärleksproblem: haha, nja... typ kanske
har du ätit något idag: ja?
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag : nej
har du skrattat idag: haha jodå ;>


jag:
är rädd för att bli övergiven: jag är inte rädd för att bli övergiven, men jag vill helst inte bli det.
svär ofta: ja, tyvärr
sjunger i duschen: haha det har väll hänt
är du en morgonperson: absolut inte!
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: jo men det brukar jag ju alltid ha? ;ppPpppP
är kär i kärleken: ja
skrattar åt mina egna skämt: haha, det gör jag faktiskt! x)
vill ha barn: säkert nångång
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis:
  yes

har du:
glasögon/linser: nej
piercingar: räknas öronen? isf, ja.
syskon: halvsyskon
jobb: sommarjobb, typ
för många vänner: kan man ha för många vänner?
rymt hemifrån: aa
färgat håret: för många gånger, ja
bra självförtroende: Haha nej, verkligen inte
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
och menat det:  annars skulle jag inte säga det? så ja.
och inte menat det: Nei
gjort något olagligt: för ofta
somnat i skolan: Haha jo, det har hänt
ett ben: ett ben? nej, men jag har två ben däremot.
Tappat bort mig i min hemstad: ja, mitt lokalsinne är väll inte det bästa.
sett en fallande stjärna och önskat mig något: nope
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: ja..
smugit ut utan lov: aa
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: ah, det händer oxå för ofta..
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet: ja..
sovit en hel dag: ja
somnat gråtande: yes..

brukar du:

titta dej själv i spegeln: haha, nej aldrig?!
ha ångest: hm..
drömma mardrömmar: ibland
klä dig i svart: ja
lita på folk: typ inte, beror lite på vem
hata folk: nja

sista person:

sista personen som du sov med: emelie & madde
som fick dig att gråta: kommer inte ihåg?

du delade en cigg med: Marcus
skrek på dig:  mamma (inte så ovanligt)
du fick sms från: vet intee, orkar inte kolla





Hahaha, listan blev lite cp! jag vet inte vad som hände, men hade ingenting annat att göra eller skriva så... ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0