- when i'm gone

För ovanlighetens skull har jag bakat idag. Det blev en tiger kaka som jag faktiskt lyckades med vilket jag inte brukar. Tyvärr är nästan hela kakan slut nu (jag lovar jag har inte ätit mycket!!). Resten av kvällen har jag spenderat vid datorn med min lille bror och vi har spelat massa olika spel. Man får verkligen minnen från då man var barn eller iallafall yngre. Har även lovat att jag ska försöka fixa något spel till honom men jag vet inte riktigt vad än.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske jag tar mig en tur till kungsmässan om det inte är allt för bra väder vilket det inte skulle vara.

Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag, är riktigt trött.


miss her ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0