- you´re unbelievable!

Har precis lagt på efter att ha pratat med emelie typ en timma. Hon uppdatera mig om lite allt möjligt och även vad som följer med henne imorgon när hon kommer. Det ska bli hur jävla kul som helst att hon ska komma nu och vi räknade ut att det var 15 timmar och 25 minuter (när vi pratade i telefon, vilket var några minuter sen)

Idag har jag hunnit sola eftersom det blev bättre väder fram mot eftermiddagen. Dock var jag väldigt osysselsatt så det blev inte att ligga nå länge. Sen blev det lite mat och så. Nu ska vi strax slå på filmen the stepfather tror jag det hette. Skriver väl efter filmen skulle jag tro. Men nu ska jag gå och ta lite marängswiss (stavning.)


soon baby soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0