- you wake me up

Det blev inget inlägg igår för elvira sov här. Vi hade iallafall en jätte trevlig kväll även fast vi fastnade på kvantum pågrund av regnet. Jag åkte strax efter nio iväg och mötte elvira. Medan vi stod och pratade om vart vi skulle åka så cyklade william förbi och lyckades övertala oss att följa till kvantum. På kvantum så köpte vi lite godis och då kom vi fram till att dagen efter godis är godare. När vi hade handlat klart och kom ut så spöregnade det så vi satte oss under taket och pratade. Efter kanske en halv timme så slutade det regna så vi tog oss hem. Hon mig pratade vi och kollade datorn innan vi slog på step up.

Imorse så vaknade vi kvart över elva och då gick vi igenom hela min garderob efter något jag kunde ha på mig men inget kändes bra. Allt elvira sa jag kunde ha prövade jag och sen började jag skratta och tog av mig det. Så elvira konstaterade att jag mitt gamla vanliga elin.. När jag väl hade valt ut dagens outfit så hoppade jag in i duchen. När vi hade gjort oss klara hoppade vi upp på cyklarna och åkte iväg till elvira där hon gjorde sig klar eftersom det inte var planerat att hon skulle sova hos mig så hade hon inte med sig något. När även hon var klar så cyklade vi till stan och mötte upp amanda. Vi shoppade alla massa saker, så jag lyckades slösa pengar även idag. Precis innan vi åkte hem så ringde mamma..

Mamma: Du, vad vill du ha för mat?
Jag: sprollar..
Mamma: okeej, hjälp mig?
Jag: ähh, bara jag får mat är jag nöjd...
Mamma: jaja men då ses vi då vi kommer hem.. och slösa inga pengar nu!!!!
Jag: too late...

Min mor tycker nämligen att jag är lite för slösaktig, hehe. För ca två timmar sen så kom jag hem, fick även sällskap av amanda. Hon åkte för ett tag sen så nu har jag ätit lite och ska snart höra av mig till dom igen för att höra vad vi ska hitta på ikväll. Vi skulle vaka idag men vi orkar tyvärr inte så vi får ta det någon annan dag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0