- 17 juni

Är hemma nu efter ännu en lång dag. Kan tyvärr inte klaga eftersom jag inte har det särskilt jobbigt men dagarna blir rätt så långa. Nu sitter jag och väntar på mat men pappa har inte ens börjat göra den än så jag lär nog få vänta ett tag till.

Ikväll tänkte jag ta mig ut på en prommis men jag är så himla slut så jag ska typ gå och lägga mig nio för imorong ska vi upp ännu tidigare, wonderful! Men imorgon är det äntligen fredag så imorgon blir sista dagen för i veckan att gå upp tidigt.

Nu ska jag få pappa att laaga mat för just nu står han bara och babblar med electrikern!


förlåt för värsta random bilder men har min externa hårdisk i garderoben och jag orkar inte hämta den.. För jag kan inte lämna den vid datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0