- 30 juni

Nu blir det ett sista inlägg innan jag går och kollar tv och sen lägger mig. Dagen har varit hur chill som helst. Har verkligen inte gjort någonting sen jag kom hem. Jobbet är ingenting att nämna för det är varken roligt att läsa eller intressant att skriva så. Sen jag kom hem har jag hunnit läsa och äta, inprincip allt jag gjort idag. illa

Imorgon får jag sovmorgon till klockan halv sex. Fattar ni hur mycket man kan uppskatta att få sova till halv sex, det är fan illa! ajja det är ju bra att få se hur min far har det. Hade velat gå på stan men madde har stoppat mig. Hon ska nämligen åka ner till göteborg till veckan så lär gå på stan med henne så jag får ta och hålla i mina pengar lite gran annars får jag problem. Håller även tummarna att det blir bättre väder imorong så att jag kan sola direkt jag kommer hem, måste vara brunast! gaaash 



bör jag måla mina naglar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0