- blackandwhite, yeahright..



jag älskar dig syster!


Dagen har varit hur seg som helst, har inte alls orkat göra mig klar eller något. Tanken var att följa med amanda och de hon skulle vara med på stan, men så blev det inte för att jag var för seg och stan stängde för tidigt.. Nu sitter jag här och har inte ens orkat bädda sängen, det är illa.

Ikväll blir det nog att chilla med bästavän, det är typ livet under lata dagar som denna! Jag vill ha orken till att gå ut, orken till att hitta på något eller orken till att träffa folk, men den finns ingenstans. Jag är helt slut, längtar sjukt mycket till den här helgen är slut, till början på veckan - för nästa vecka kommer förhoppningsvis bli tusen gånger bättre än vad den här har varit!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0