- crazy

Nu är jag hemma från emelie och ska strax gå och lägga mig. Tänkt att jag skulle försöka ta mig upp i morgon. Egentligen var det att jag skulle springa och sola direkt på morgonen men eftersom jag typ fått nå utslag på hela magen så vågar jag inte. Ska ändå ta mig upp tidigt så att jag hinner mig iväg på stan och handla ett läppstift (ja ni läste rätt, elin silver ska köpa ett läppstift.. tant varning!!) Får se om något annat också följer med hem. Sen blir det hem och fixa sig för balen som är senare på kvällen. Förhoppningsvis blir det också bra.




Bild från ales fest.. haha tro det eller ej men jag dansade vals där :o
kan nog inte bli värre än på ales fest får jag hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0