- dålig uppdatering från min sida

Förlåt för att jag uppdaterat väldigt dåligt idag men har inte haft tid. Sist jag skrev satt jag hemma hos madde och väntade medan hon åt. Efter det tog vi moppen till mig där jag åt och sedan låg vi i min säng och pratade och larvade oss, haha. Vi har även planerat en del av veckan, eller lättare sagt helgen.

När madde hade åkt ringde jag till min far och vi bråkade ett bra tag för att jag anser att han inte bryr sig ett skit i mig sen han skaffat sig sin nya familj och att jag bara vill bo hos mamma, medan han säger att det inte alls är så.. okej, grattis! där fick ni reda på mina familjeproblem eller vad man nu ska kalla det men ska jag vara helt ärlig så brukar jag aldrig bråka med min far.. men ja, ibland blir man bara less. :)

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan nörda daton ett tag till, sen är det dags för mig att dejta john blund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0