- elin goes brunettt?

Yoo elin här!

Jag känner mig helt glad men jag vet inte varför. Borde inte vara så glad just du eftersom jag inte varit det dom senaste dagarna pga många anledningar. Nu har jag läst igenom min redovisning en gång och jag orkar inte nå mer. Vet inte vad jag ska hitta på, tror jag ska kolla runt på lite kläder som jag ska  beställa då jag har sommarjobbat hehe!

Imorgon slutar vi efter lunch och då ska agnes följa med mig hem och så ska vi skriva klart no rapporten och när den är klart, förhoppningsvis så fort som möjligt så ska jag möta upp emelie i stan. Vi ska åka iväg till willys och köpa masa grejer till helgen plus hårfärg till mig. Sen blir det att åka hem till mig och så ska emelie färga mitt hår eller hon har inte sagt ja men hon har inget annat val för jag vet att hon hatar mitt gula hår. Hon försöker alltid få det sagt genom att säga saker om sig själv som blond och jag har typ samma färg som hon hade så jag har ledsnat att hör det från henne och mamma så nu färgar jag det. Ska inte bli brunett men det ska iaf bli mörkar och trivs jag inte i det så färgar jag till någon ljusare men inte som jag har nu iallafall. Sen gissar jag att det blir att packa och sen sova beroende på vad klockan är.

Nu ska jag kolla lite kläder, ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0