- Elin tipsar

Nu blir det en bok jag ska tipsa er om. Har dock bara läst 80 sidor av den men jag tyckte ändå att den är riktigt bra. Den heter "Den dubbla tystnaden" och är skriven av mari jungstedt. Kanske inte direkt något man brukar tipsas men jag tänkt att nu inför sommaren så kan det vara bra att ha en bok som man kan ta med på stranden. Det här är faktiskt den andra boken jag läser den här sommaren så jag har faktiskt hunnit med lite gran. Det är iallfall en deckare även fast jag inte kommit till morden än. Brukar tycka att såna böcker är sega men om vi drar en slutsats så har jag läst 80 sidor på en dag vilket inte är normalt så boken är bra!



läs själv om boken här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0