- home!

jag kom nyss hem efter en krazy moppetur med madde. Hon fick vara min buss eftersom det inte går några bussar till mig på kvällarna, helt sjukt..

Kvällen har spänderats i stan vid norra hamn och hemma hos andreas där jag blev utägd i tv-spel av både joshua och gabbe, (madde ägde mig inte tillräckligt mycket för att det är värt att nämna, men gör det ändå så att hon inte blir ledsen eftersom jag vet att hon läser det här nångång i livet..). Det var allt jag hade på hjärtat just nu, men skriver nog senare (bara för att skriva av mig, så det är heeeeeeeelt frivilligt om ni inte vill läsa det inlägget, men alla andra måste ni läsa, ellerhur?!)

heiido!



sugarrrlips! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0