- i'm out

Har hunnit med en tur på stan med amanda och madde. Hittade ett linne och en glass hehe. Provade även massa kläder på carlings eftersom vi trodde att plaggen kostade 50 kr/st (det stod det på prislappen) Men när jag tog i kassan med tre plagg (det blir 150 kr för er som är tröga..) så här såg det ut

Kassören: Det blir 487 kr
Jag: vaa?! dom kostade ju 50 kr/st?
Kassören: nej? 50 % och det står överallt
Jag: Jaha men då vill jag inte ha det!
Kassöresen: inget av det?
Jag: ehh nej, (och så vänder jag mig om och går!)

Tro inte att jag är snål eller något men det var som inget plagg jag verkligen ha så jag tog det bara för att jag trodde att det var billigt men tydligen inte..

Ajja kom hem från stan efter halv fem och sen dess har min mor lyckats tvinga mig att dammsuga mitt rum. Jag sa till henne "titta riktigt nog nu för du lär alrig se det här igen" då började hon skratta och sa "tror du ja!". Ajja tror inte hon menare det hehe. Nyss har jag ätit middag och nu tänkte jag ta tag i kvällens planer.


kunde inte låt bli att prova en byxdress eftersom jag tycker att dom är rätt snygga, men wtf var det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0