- impuls köp!

Nu är jag hemma från stan och det följde med mig tre saker. Lyckades hitta en klänning, läppstift och ett armband. Allt kommer bäras i kväll tror jag. Haha nu kan man säga att alla pengar är slut fick till och med ta lite från mina sparade pengar men det var det värt. Jag köpte en ny klänning därför att dom två jag hade att välja mellan kunde jag inte ha. Eller jag kunde det men ena klänningen skulle madde ha och den andra skulle jag fixa men jag lyckades inte så då blev det att köpa en ny!

Nu får jag hoppas att emelie kommer snart annars får jag börja göra mig klar själv.

(tyvärr lägger jag inte in någon bild på det jag köpte men ni får se bilder från balen sen och då lär ni ju se vad som är nytt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0