- in my head

Jag är less på att blogga men tänker fortsätta ändå. Nu när jag är ledig har jag massa tid över som jag kan lägga ner på bloggen, men för att jag ska orka det så krävs det läsare, så stanna gärna kvar på bloggen nu. ♥

Har inte hunnit göra mig klar ännu så det blir inte att åka in till stan och köpa leggings, börjar dock få lite panik för att jag inte kan ta på mig nån tröja än, haha. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar i telefon med min kära vän emelie, och nu kom min mamma hem så orkar inte skriva nå mer ska gå och prata med henne om en secret grej, eller så inte ;).

In my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.
                    





Min kamera ska med ikväll, så ni får förhoppningsvis mer bilder då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0