- keep smiling

Vet inte riktigt vad ajg ska skriva eftersom jag inte gjort särskilt mycket sen senast jag skrev. Har som sagt hunnit kolla två fotbollsmatcher och självklart förlorade dom båda. Linus han stod och kollade på och pratade med alla medans dom andra spelade fotboll, så typsikt. Sen kom vi hem och bytte om sen åkte vi och handlade. Nu håller alla på med sina egna saker och jag sitter här och äter godis eftersom jag typ inte ätit något idag.

Funderar om jag ska ut och åka moppe men jag vågar inte för det är enormt läskigt. eller det tycker iallfall jag. Alla bilar bakom en stressar som fan och sen blir det typ kilometer långa köer efter en, skit kul verkligen.. Får se vad som mer händer men någor roligt måste jag ju kunna hitta på. Tänkte första åka till stan men jag åker till veckan istället eftersom rean börjar på måndag och då är det väl bra att man skjuter fram det eftersom det är några behövliga saker som måste inskaffas.

Ikväll eller senare idag blir det outfit och så tänkte att jag skulle inleda den nya kategorin även fast emelie inte vill det. (haha vet inte riktigt vad hon tycker om det, men har du något att säga emelie så får du säga till ;))


haha en vädigt gammal video! den spelades in efter våran vaka förra sommaren.. vad är det man säga, man måste våga bjuda på sig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0