- krazy

Igår åkte jag som sagt till boden. Skrev lite på min no-rapport, annars så chillade jag bara. Idag har jag fått veta några betyg idag, och är långt ifrån nöjd. Men vad gör man om en lärare frågar om man är besviken? det enda svaret jag kom på var "eehm.. nejdå.. -.-" Det kan ju knappast vara någon skillnad på att säga ja? dom ändrar nog ändå inte betyget för det..

Anyway, idag/kväll blir det att åka till boden igen, tar även med mig elin som sällskap idag! Hon vill att jag ska färga hennes hår, men är jävligt osäker eftersom jag ALDRIG har gjort det förut.. ska försöka få tag på nån annan som vill göra det, hihi, lär dock inte ge något resultat. ELLER KANSKE, kom på att madde också ska till boden, hon kanske skulle kunna svänga förbi och göra det innan hon åker hem från marcus, eller nåt ;) ...

Dags att kolla lite buss tider, skriver kanske senare! puss


Syskonkärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0