- sämst uppdatering

Idag har jag inte hunnit/orkat uppdatera så mycket, men som tur är så har elin haft mycket tid över idag. Har inte gjort någonting speciellt, bara sovit och fastnat i en hink med fötterna - fråga mig inte hur jag lyckades med det, allt jag säger är att mitt namn är emelie.

Under dagen kom emelie hit och vi följde med min mor och handlade. Sedan lagade vi middag - sallad, nyttigt och gott. Efter middagen tog vi en cykeltur till stan där vi mötte upp madde och lite senare träffade vi även marcus och albin. Vi satt och chillade vid båthamnen men så började det regna och vi drog oss mot skydd. Senare drog vi till norrahamn där vi satt och pratade och skrattade, hehe. That's it for today, eller juste när jag kom hem såg jag att min älskade mor hade bakat och köpt jordgubbar, så nu sitter jag här och mumsar på det, inte illa säger jag bara.

pözz


länge sedan man snackade med denna brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0