- shalala

Såg att emelie skrev förlåt för dålig uppdatering igår me jag vet inte om den är mycket bättre idag.. har inte heller bloggat men det har berott på att jag och agnes har skrivit på våran no rapport som ska vara inne på fredag och vi har ganska mycket kvar om jag säger så! Men det är iallfall roligt att plugga när man gör det med agnes får man får skratta ganska rejält!

Nu skulle jag egentligen kollat igenom matten eftersom vi har prov imorong men det är inte så lätt för jag har min bok i skolan. bra gjort elin! så jag får ta och hitta på något annat. Funderar nästan på att fortsätta med rapporten och sen skicka till agnes och så får hon lägga till eller ta bort något efter vad hon tycker!

ajja något måste jag iallfall göra! ♥


i don't know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0