- solo

Idag har jag varit och jobbat och sedan till farmor en sväng med emelie, där fick jag 500 kr i examenpresent (hehehe). Jag har varit väldigt hurtig och cyklat till stan, sedan till mjölkudden, tillbaka till stan och slutligen hem. Att jobba på hotell är kanske inte det roligaste sommarjobbet, jag menar vem vill springa runt och städa massa rum?! och tro mig, det är värre än vad det låter. Eller asså det beror på, så hemskt är det inte att bädda sängar osv. men det ska gå så fucking fort så man får värsta träningspasset vilket jag ser som en fördel även fast det är jobbigt, plus att man får pengar! så jag står ut, det är ju bara ett sommarjobb, de som har parkarbete har det värre plus att de har mycket längre dagar. Jag är tillexempel ledig imorgon - inte för att skryta, utan bara för att nämna det.

Nu har jag ingenting mer att skriva, vi får se vad jag hittar på ikväll - om jag orkar hitta på något, men hallå? jag är ju som sagt ledig imorgon. En nackdel är att jag ev. kommer behöva jobba på lördag, vilket inte är så nice. Men nu ska jag gå och dricka nåt, mitt huvud håller typ på att exploderaaaa!

(det blir nog ingen outfit idag eftersom jag inte har några speciella kläder, tror att jag lagt in den här outfiten tidigare. Det är en svart (stor) tröja med ett stort tryck från weekday och ett par leggings. Oj juste, ska inte glömma min nya bh i outfiten.)


meant to be together?..



Babyyy, jag saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0