- sommarlov, på riktigt!

Nu är det verkligen sommarlov, har ingenting kvar på bergskolan. Det började som vanligt i gymnastiksalen och sedan fick vi glass och betygen, tog även "farväl" av eleverna och lärarna, det var hur hemskt som helst. Alla var helt deppiga..

Igår kom jag och elin till balen typ först av alla, när resten av folket kom dit blev det att ta lite gruppfoton och så vidare, har tyvärr inga bilder nu för min dator har pajjat och jag sitter vid min mors dator. Till middag blev det fläskfilé (stavning?) med potatisgratäng och rödvinssås, och till efterätt fick vi en HALV kula glass med chokladsås.
Kvällen rullade på och vi fick se både elever och lärare uppträda, sedan blev det dans till discomusik och mycket prat. Helt awesome kväll, tack alla 9:or! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0