- tralala

Nu har jag både varit ute och gått och så har jag hunnit med att byta om. Dock blev det en rätt kort prommis men bättre det än inget. När vi var på väg hem så låg det ett dött rådjut i skogskanta. När vi fick syn på det börja vi springa och sen ringde vi dit pappa för han var tvungen och kolla om den levde och det gjorde det inte. Nästan tur, inge illa menat men jag menare än att den ska lida.

Idag har jag på hunnit med massor. Har hunnit inventera klart alla taperter och tejp och föra in det på datorn. Dock hann jag även med att göra massa fel också. Jag är som inte så noga och är men inte det blir det fel i lagersystemet men det har jag redan gjort så, too late! Har även hunnit sitta och kolla massa också hehe.

Imorgon är det jobb igen.. Endast två dagar kvar den här veckan, skönt! När vi har jobbat klart vill jag åka hem raka vägen och lägga mig och sola om det är bra väder, men enligt ulrica skulle det tydligen vara det. Hoppas då det iallfall.

Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt, men imorong får jag sovmorgon till fem YEAH!


haha vet ni vad jag tror han gör? jag tror han har handen i byxan.. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0