- what goes around comes around

Jag vill ha någonting intressant att skriva om, men kommer inte på något. Jag har universums sämsta fantasi känns det som.. men jag hoppas att ni läsare stannar kvar här tills jag kommit på något kul att skriva om iallafall. ♥

Tidigare snackade jag med elin och då berättade hon att vi fick en biljett till mig till göteborg, så nu ser det ut som att jag kommer ta mig till gothia iallafall, awesome! Jag vet dock inte hur jag ska ha råd med det, men pengar borde vara det minsta problemet så det löser sig förhoppningsvis. Jag ska kolla upp lite om det där, för just nu så är mitt kontokort hyfsat tomt..

OJ, nu såg jag att jag glömde att publicera inlägget, hehe förlåt!



I miss my blond hair... <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0