- wooork

Idag tog jag mig upp i tid och åkte till stan redan vid nio och nu har jag tyyyp sommarjobb, awesome!! jag hade aldrig orkat sommarjobba om jag skulle jobbat för kommunen, för det verkar inte vara så nice plus att jag ska ner till göteborg och gothia under den perioden jag fick sommarjobba där - och tro mig, jag skulle aldrig jobba istället för att åka till gothia! ♥

På stan köpte jag en bh, ett par trosor och ett par leggings. Jag insåg att jag är hyfsat dålig som shoppar upp alla mina pengar bara för att jag vet att jag kan arbeta ihop nya, lett. Hehe, nej men nu har jag inget mer att skriva så ni får nog ett inlägg ikväll, för den här kvällen ska bli heelt random! ;)

Puss













Haha, jag la bara in lite random bilder där! varsågoooda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0