- workworkwork

förlåt förlåt och åter igen förlåt! Har inte tiden att skriva eftersom jag kommer hem vid halv fem då görs det mat och sen går jag ut. På kvällen är jag så trött att jag inte orkar skriva så jag vet inte när jag ska lyckas kläma in ett inlägg. Innan jag började jobba tänkte jag att jag skulle hinna göra ett inläg på luncherna men jag har mellan 15-30 minuters lunch så hinner jag inte med det.

Igår kväll blev det att kolla film och ta en långt bad. Tror det var över 3 år sen jag badade i ett badkar så nu är det gjort och det var väldigt skönt men jag höll på att somna fler gånger så fick gå upp. Sen kollade vi en film och den var bra fram till slutet då det slutade sämst så då blev den inge bra.

Imorse fick jag lite sovmorgon därför att ulrica skulle vara på jobbet tidigt så vi var tvungen att skjutsa barnen vilket jag är glad över. Kom till jobber vid åtta tiden och då var det bara att sätta igång. Har hunnit blanda färg och sopa hela lagret! Slutade kvart över tre därför att jag åkte med anna-karin och sen lämnade hon mig på en mack efter vägen och så hämtade pappa upp mig. På macken hade jag köpa en glass mums! Vi åkte och hämtade upp barnen och då visade det sig att linus hade fått anklageser att han tagit någons pokimon kort så då fick jag stå och prata med fröknarna om det för pappa satt i bilen och pratade i telefon. Haha under den konversationen insåg jag att en var hans lärare var rätt så snygg! illa elin!

Nu ska jag natta min bror skriver senare förhoppningsvid och då kommer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0