- kryptionite

Har egentligen inte så mycket att skriva. Emelie har ju gått igenom våran dag så jag får hitta på något annat roligt. Måste tillägga att vädret är helt underbart även fast jag inte tar vara på det. Emelie ligger ute och solar medans jag sitter inne och kollat tv. Känns inte riktigt bra men tror jag ska ta och börja press lite gran nu. Får solar massor i helgen om det är bra väder.

Idag har jag iallafall kollat tv och jag skulle plugga men jag fastnade vid facebook men då är allt som vanligt. Annars har jag gjort sallad och det vart mumsigt!

Imorgon blir det hur chill som helst. Först har vi elevensval, lunch so och sen åker vi in till stan och kollar på musikalen. Efter musikalen ska jag och emelie fara in till stan en sväng tror jag. För imorgon ska vi gå runt och kolla och på fredag ska vi spendera pengar! ;)

Nu ska jag ta och göra någonting vet inte vad men..

Någon som vet hur mycke pengar man får tjäna innan man måste börja skatta?

puuuuuusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0