-

Nu skriver jag endast ett inlägg för uppdateringens skull, sitter och fixar lite på no-rapporten (men det går inte så jättebra). Har typ suttit med datorn på golvet i mitt rum hur länge som helst så jag känner nu att min rumpa har domnat (stavning?) bort... fail.

Jag tror att Elin är och solar nu, hon sa iallafall att hon skulle göra det men man vet ju aldrig med henne. Jag skulle också behöva sola, men får egentligen inte fast ska åka och göra det ändå nån dag!

På tal om ingenting, en film jag verkligen skulle vilja se är "dear John", den har premiär snart tror jag. Det verkar vara en riktigt sorglig men bra film, måste typ se den. ♥

SNART ska jag ut en sväng, om ni ville veta! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0