- andra cykelturen i år!

Var nyss ute på min andra cykeltur för i år, den första var imorse till skolan. Det är ganska kallt ute nu, men har cyklat runt halva luleå känns det som, haha. Jag är äntligen klar med min engelska uppsats, den blev inte alls lång, typ nästan en sida.

Mitt rum är verkligen i behov av en städning, bara för informationens skull. Men tänkte bara säga att jag snart ska gå och tvätta bort sminket och sedan blir det nog sängen och tvn för min det, awesome!
Skriver ett eller kanske två inlägg imorgon också, sen kan jag nästan lova er att elin också slänger in nåt eller några inlägg. Vi ska verkligen försöka göra vårat bästa för att hålla den här bloggen vid liv vilket gör att ni som läsare alltid kommer ha koll på vad vi gör, ska göra och har gjort, ganska ballt va?! ajjja, godnatt allesammans ♥
Imorgon ska jag försöka komma med några nya bilder, för kameran ska få följa med mig till skolan, jippie. Så glöm inte att kolla in bloggen imorgon.

I hope you enjoyed my last "inlägg?" ;)



en till egobild, i brist på annat lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0