- bara för att...

jag såg att elin skrivit om min video från tidigare idag och bara för informationens skull så jag är även bra på att spela gitarr (eller så inte..) men den videon kommer hur som helst aldrig komma upp på bloggen. Men jag kanske gör en ny, med bara ljud så ni får höra hur "bäst" jag är, hehe!

På väg till busshållplatsen ringde anton mig och frågade om vi skulle gå tillsammans på nån gymnasiegrej, och jag börjar få lite panik som inte har fått hem brevet om det vilket alla andra har fått... panik? Men det löser sig nog, ska iallafall dit på torsdag. Nu har jag inget mer att skriva så det får vara allt för ikväll, och jag är fortfarande väldigt väldigt väldigt sur på LLT.



minnen, höst 09 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0