- be mine

ingen bra uppdatering för min del idag, sorry. Efter skolan åkte jag som sagt in till stan och sen vidare till enps info möte. Måste säga att jag tycker att det låter bra, dock lite mycket plugga men tror inte det finns något gymnasium utan plugg. Så jag har inte tänkt att ändra som emelie funderar på.

Resten av eftermiddagen har jag suttit och skrivit min no rapport och jag är fortfarande inte klar men jag orkar inte mer för ikväll så jag får fixa det imorgon. För den ska inte vara inne förrän 24.00, fast vid den tiden har jag inte tid att skicka den för då har jag andra planer.

Imorgon slutar vi halv dag och då ska jag ta bussen till bergviken och hämta ut mitt moppe-kort och sen ska jag till stan och prova ett par skor som jag ska beställa, för det finns inte rätt storlek i butiken. ajja, nu ska jag bara chilla!

nu två bilder från helgens kalas!




födelsedagsbarnet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0