- beach 2010?

Sitter mitt uppe i ett one tree hill avsnitt. Ni tror säkert att jag är helt beroende men vad finns det annars att göra? visst plugga, men jag orkar verkligen inte. Det gör jag alltid typ dagen innan, vilket gör att mina resultat inte brukar vara som bästa.
Innan jag åkte från emelie hann vi göra en väldigt fin video som jag hoppas emelie laddar upp här i framtiden, dock tror jag inte det men hoppas. För det visar emelies skillz på gitarr och min skillz på att skratta. Ska försöka övertala henne, ni får hjälpa.. ;)

Imorgon är planen att jag och emelie ska fara och träna eftersom sommaren snart är här och inte blir det någon beach 2010 för mig inte.. Nej nu är det träna förfullt som gäller även inför konditiontestet som vi har om fyra veckor. gissar att både jag och emelie kommer att få springa häcken av oss för att klara en bra tid. Imorgon kommer även min mamma hem, det är lite skönt för att jag börjar känna mig lite ensam. Nu ska jag fortsätta med one tree hill ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0