- done

Tänkte att det förmodligen inte är så kul att höra om hela min skoldag så jag skippar det idag! Fast jag blev klar men min kjol så ni ska få se bilder på den senare i inlägget.
Juste nu sitter jag och skriver no, måste säga att det är de tråkigaste ämnet i skolan. Visste grejer är helt okej men juste genteknik måste vara det tråkigaste. Eller kan det bero på att jag suger på det? Ska iallafall fortsätta kämpa på med den och sedan göra lite mat.

Senare kommer emelie hit för vi ska fara på spinning.. Kändes lite tungt men vad göra man inte för att förbränna kalorier. Resten av min kväll ska jag spendera framför pluggande så jag jag någon gång blir klar!

Nu tillbaka till plugg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0