- Elin hära dåe!

Eftersom att emelie slängde in ett inlägg så är det väl bäst att jag också gör det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag var med emelie halva dagen typ. Kan ju iallafall berätta vad jag gjorde efter emelie åkte, fast det är klart jag har inte gjort något. Har endast pendlat mellan one tree hill och tv:n, dvs som en vanlig söndag då. Däremot brukar alltid jag och emelie få med att fara och träna på söndagarna men vi båda är lite halv krassliga så det blir att ta det lugnt nu och sen blir det att sätta igång igen.

Imorgon börjar skolan igen fast det är jag ändå ganska glad för. För då minskar nämlingen dagarna tills jag åker utomlands, vilket jag ser framemot. Fast det känns inte alls bra att lämna min vänner kvar i tråkiga luleå. Tyvärr har jag inget val men snart är det sommar och hela sommaren är full bokad med massa trevliga saker. Så nu är det bara att räkna ner dagarna till sommarlovet. Om jag inte läste fel så är det 47 dagar kvar enligt någon på msn, så det är ju kanoners.

Nu ska jag allt gå och undersöka vad det är för intressant på tv:n, är det inte något så får man väl gå och lägga sig!



vi är inte så bra på att ta bilder så denna är från nyår. Men nya bilder ska det komma, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0