- emelie här!

Det får väll bli jag som skriver första inlägget på bloggen då, inte för att jag vet vad jag ska skriva direkt men kan ju alltid berätta om min dag. Den började med att jag chillade en stund hos madde eftersom jag sovit över där, sedan gick jag hem till elin och då fixade vi lite här på bloggen och nu är den ju faktiskt klar, eller?
Jag och elin gick även ut på stan och då käkade vi varsin dagobert macka, mums!

Senare på eftermiddagen/kvällen åkte jag till stan och lämnade tillbaka nån film och köpte frukt, glass och chokladsås, så när jag kom hem gjorde jag en stor fruktsallad och delade med min mor, ganska awesome måste jag få säga. Nu ska jag göra mig klar, ta en "lång" dusch och sedan blir det att krypa ner i sängen för lite film-mys. :)

Imorgon ska jag och elin till stan och titta lite kläder osv.. tror jag, vi får se om även hon slänger in nåt inlägg nu ikväll!

Puss ♥



Här får ni en riktigt gammal bild på mig och elin, jag tror den är tagen
i 6an eller nåt sånt.. Jag var faktiskt naturligt blond på bilden, vilket
jag önskar att jag fortfarande var.. men nu är jag brunett, det funkar
också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0