- entreprenör eller inte, det är frågan..?!

Nu börjar veckan äntligen leda mot sitt slut, bara en kort fredag kvar. Idag hade vi också halvdag, sjukt härligt! Efter skolan drog jag till stan med elin, madde, anna och ale. Sedan mötte jag upp anton och sedan slutade det med att jag satt och småpratade lite med emelie, elin och anna under mötet. Det var väll bra och så, men tog inte direkt upp någonting nytt om enp och jag har sjukt mycket beslutsångest om jag ska gå det eller inte..
För det första verkar det vara sjukt mycket plugg, eller kanske som på spin ungefär och för det andra så hade dom gjort om kursplanen en del. Men jag vill som ändå gå där, av nån anledning.. men vi får se hur det blir med den saken, kanske byter jag till spin med emelie (men då ska jag ju inte klaga på plugg) eller så börjar jag enp, we'll se! ;)

Resten av dagen blir det att skriva lite på no-rapporten, tagga inför morgonkvällen och åka ut en sväng! Då vet ni det, bye biches!


One word... CRAZY! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0