- freestyle

- skrev nyss ett inlägg. Men insåg att jag skrev det på min egna blogg istället för här, skillat. Så nu får jag börja om:

Ja, det är väll ingen idee att skriva om skoldagen nu då eftersom elin redan gjort det i förra inläget..

Efter skolan.. typ halv 4 kom jag hem och åt tidig middag måste jag säga. Sen såg jag att jag fått hem mitt brev som jag skrev om tidigare, från entreprenör, så nu har jag inte panik längre! Annars har det inte hänt någonting alls typ, har suttit lite vid datorn, gjort klart ett no-häfte som redan är försenat och pratat lite i telefonen. Resten av kvällen/eftermiddagen blir det lite plugg, tv och datorn såklart.

Imorgon blir det ett spinningpass! tagga..



och idag bjuder jag även på en ego bild, awesome! haha not. men har
typ inga bilder känns det som ;o men vi måste se till att ta nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0