- Heartbreak town

denna dag har varit den jobbigast dagen av veckan, av några anledningar. Men kämpar på och göra dagen bättre med lite äpple och sallad och ett avsnitt av oth. är lite beroende men vad finns det annars att göra på kvällarna?

Juste pratade även med min far idag och jag fick veta att jag ska åka buss från flygplatsen själv och sen byta till pengeltåget. Känns inte som att det kommer blir väldigt jobbigt, trodde att det skulle bli en rolig flygresa eftersom ulricas syster och far ska ner men tydligen inte.. dom åker bil medas jag måste ta bussen, känns inte så lovande.

nu ska jag kollla oth!


dom här skorna hade jag tänkte att invenstera! (måste bara få lite sponsor av min mor, hehe) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0