- right here

lovade elin att slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig, så får väll skriva ett nu då!

Märkte att det var många som "gillade" videon, haha.. våran humor som sagt, och amanda: du är jättesöt! :)♥ Sedan jag kom hem från spinningen/elin/stan så har jag verkligen bara tagit det lugnt och så.. insåg även att jag verkligen behöver städa mitt rum, men det får bli i helgen.
Kan ni förstå att det snart är valborg? helt f*cking awesome. Då blir det party för fulla muggar eller vad man nu brukar säga, nej men det blir nog att vara hos mig eller elin på dagen/eftermiddagen och på kvällen blir det att åka på någon fest och jag har en så snäll mamma som kan hämta mig, eller typ (men bara för att hon inte ville att jag skulle sova borta, men jaja, tack ändå mamma♥).

Imorgon efter våran härligt korta skoldag blir det en sväng på stan med elin och anna, sen blir det mest troligt att möta upp anton och gå med han till enp-mötet som är någonstans vid inpuls om jag förstod rätt?.. Och sedan blir det att plugga för fullt, I think. För har rätt så mycket att göra, typ skriva en no-rapport, läsa en klassiker (som jag inte fattar nånting av) och hm... det var något mer tror jag?


Just beacuse I know you'll like it ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0